پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • اخذ مجوز کلینیک ویژه مستقل در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب

    شناسه : 12319 ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 671 بازدید ارسال توسط :

    رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب از اخذ مجوز راه اندازی کلینیک ویژه مستقل تخصصی در این مرکز درمانی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب، دکتر «وحید عوض زاده» رییس بیمارستان با اعلام این خبر گفت: یکی از مشکلات بیماران و مراجعین […]

    اخذ مجوز کلینیک ویژه مستقل در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب
    پ
    پ

    رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب از اخذ مجوز راه اندازی کلینیک ویژه مستقل تخصصی در این مرکز درمانی خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب، دکتر «وحید عوض زاده» رییس بیمارستان با اعلام این خبر گفت: یکی از مشکلات بیماران و مراجعین به پزشکان متخصص در شرایط ضرور، پراکندگی مطب پزشکان در سطح شهرستان، عدم ارائه همه خدمات درمانی در بخش خصوصی، هزینه‌های سنگین درمانی، عدم ارائه خدمات درمانی دولتی در غیر از شیفت های صبح و عدم امکان ارائه خدمت از سوی برخی از متخصصین که در حال گذراندن دوران ضرورت طرح تخصص هستند، میباشد که با تحقق این مهم همه ی این مشکلات مرتفع خواهد شد.

    وی افزود: با راه اندازی کلینیک ویژه مستقل تخصصی، بیمار در شیفت صبح و عصر و شب به تمامی خدمات درمانی با تعرفه دولتی دسترسی دارد و می تواند در یک مجموعه به تمامی پزشکان متخصص مراجعه و خدمات مورد نیاز را دریافت نماید.

    دکتر عوض زاده بیان نمود: امیدواریم با راه اندازی و فعالیت کلینیک ویژه مستقل و ارائه خدمات درمانی و تشخیصی سرپایی گامی موثر در جهت پیشبرد اهداف نظام سلامت به بیماران برداریم.
    او در پایان از پیگیری های دکتر «محمد جواد عسکری» نماینده جهادی مردم شریف شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی شیراز قدردانی نمود.

    لازم به توضیح است که کلینیک ویژه مستقل، واحدی از موسسه است که به لحاظ اداری و مالی مستقل می باشد و توسط هیأت مدیره ای به انتخاب پزشکان شاغل در آن و با حضور ناظر دانشگاه، اداره می شود و تأمین کلیه هزینه های مربوط  به اداره کلینیک از جمله کلیه هزینه های نیروهای انسانی غیر پزشک، کارانه پزشکان و سایر هزینه های نگهداری و پشتیبانی به طور کامل از محل درامدهای آن به حساب درامدهای اختصاصی موسسه واریز می شود، تأمین می گردد. نحوه هزینه کرد درامدهای کلینیک ویژه مستقل برای پزشکان وکارکنان غیر پزشک از شمول این دستورالعمل مستثنی می باشد.

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.