جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • اجرای ۱۵۰ برنامه در طول هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان داراب

    شناسه : 14494 ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴ 416 بازدید ارسال توسط :

    اجرای ۱۵۰ برنامه در طول هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان داراب   به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه داراب با اصحاب رسانه برگزار شد. سرهنگ هاشمیان فرمانده سپاه ناحیه داراب ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه صفر؛ هفته دفاع مقدس را […]

    اجرای ۱۵۰ برنامه در طول هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان داراب
    پ
    پ

    اجرای ۱۵۰ برنامه در طول هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان داراب

     

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه داراب با اصحاب رسانه برگزار شد.

    سرهنگ هاشمیان فرمانده سپاه ناحیه داراب ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه صفر؛ هفته دفاع مقدس را تبریک‌ گفت و افزود: حضرت آقا امروز در فرمایشات خود در مراسم نکوداشت هفته دفاع مقدس؛ مهمترین بحث را روایت دفاع مقدس برشمردند و بسیار تأکید کردند و امیدواریم در این زمینه اقدامات شایسته و بایسته ای صورت بگیرد.

    وی با اشاره به برگزاری جشنواره مالک اشتر به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در سطح شهرستان چندین جلسه با موضوع هفته دفاع مقدس به ریاست فرماندار محترم برگزار شده و برنامه هایی در این هفته پیش بینی شده است که بعضی از برنامه ها، پیش برنامه هفته دفاع مقدس بود، مثل جشنواره مالک اشتر که تجلیل از موفق ترین و برترین رده های بسیج شهرستان بود و با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه استان فارس برگزار شد.

    فرمانده سپاه ناحیه داراب افزود: مراسم نکوداشت و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران در سراسر کشور و به تبع آن در استان فارس و شهرستان داراب با سخنرانی ولی امر مسلمین جهان، مقام معظم رهبری برگزار شد و در سطح شهرستان از جمعی از رزمنده ها و ایثارگران نیروهای مسلح تجلیل به عمل آمد. برنامه هایی که در پیش داریم بالغ بر ۱۵۰ برنامه در سطح شهرستان و در طول هفته دفاع مقدس برگزار می شود که در تمامی حوزه های مقاومت برنامه ریزی شده است.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.