جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • ابتلای نماینده داراب و زرین دشت به کرونا تأئید شد/ لغو سفر معاون وزیر به بهداشت به داراب‌ و زرین دشت

    شناسه : 12941 ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵ 596 بازدید ارسال توسط :

    تست کرونای دکتر محمد جواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی مثبت شد به همين دلیل سفر دکتر جان بابایی معاون وزیر بهداشت به داراب و زرین دشت به زمان دیگری موکول گردید. به گزارش عصر داراب نیوز؛ وی در نامه ای خطاب به مردم شهرستان های داراب و زرین […]

    ابتلای نماینده داراب و زرین دشت به کرونا تأئید شد/ لغو سفر معاون وزیر به بهداشت به داراب‌ و زرین دشت
    پ
    پ

    تست کرونای دکتر محمد جواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی مثبت شد به همين دلیل سفر دکتر جان بابایی معاون وزیر بهداشت به داراب و زرین دشت به زمان دیگری موکول گردید.
    به گزارش عصر داراب نیوز؛ وی در نامه ای خطاب به مردم شهرستان های داراب و زرین دشت ضمن تأئید ابتلای خود به کرونا از مردم خواست تا برای وی و سایر بیماران مبتلا به به این ویروس منحوس در شب های استجابت دعا و ماه مبارک رمضان دعا کنند.
    وی هم اکنون در قرنطینه خانگی بوده و دوره نقاهت خود را سپری می کند.
    با آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای نماینده پرتلاش مردم در مجلس شورای اسلامی.
    در متنی که توسط وی منتشر شده، خطاب به مردم دو حوزه انتخابیه آمده است:
    مردم شریف داراب و زرین دشت
    سلام علیکم
    ♦️ضمن قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان در ماه مبارک رمضان، سلامتی و تندرستی موکلین عزیزم، مردم خوب و نجیب داراب و زرین دشت را از خدای مهربان مسئلت نموده و به پرسنل پرتلاش و جهادگران عرصه ی بهداشت و درمان دو شهرستان خدا قوت و دست مریزاد عرض می کنم.
    ♦️با توجه به وضعیت قرمز و بحرانی کرونا در حوزه انتخابیه، طبق برنامه ریزی قبلی قرار بود یکشنبه ۱۴۰۰/۱/۲۲ در دو شهرستان میزبان دکتر جان بابایی معاون محترم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشیم و در بازدید از بیمارستان های داراب و حاجی آباد آخرین وضعیت بیماری مورد بررسی قرار گیرد.
    ♦️علی رغم حضور ایشان در فرودگاه شیراز متأسفانه از عصر روز شنبه علائم سردرد، بدن درد و تب در بنده نمایان شد که با راهنمایی تلاش گران دانشگاه علوم پزشکی شیراز تست کرونا انجام و با توجه به نتیجه مثبت،سفر لغو و به قرنطینه خانگی منتقل شدم.
    ♦️در این روزها و شب های رمضان تقاضامندم همه ی مبتلایان به ویروس منحوس کرونا را دعا بفرمائید.
    ♦️باشد که خدای رحمان،به برکت دعای خیر شما مردم عزیز، سلامتی را به همه ی گیتی برگردانده و توفیق هر چه بیشتر خدمت صادقانه و بی منت را به فرزند خادمتان عنایت فرماید.
    خادم شما
    محمد جواد عسکری

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.