پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2002 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آمار مبتلایان به کرونا در کشور:۱۴۶۶۶۸ نفر/ در استان فارس: ۵۸۳۲نفر/ در داراب: ۷۸ نفر

    شناسه : 11187 ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ 657 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آمار مبتلایان به کرونا گفت: تا ۹ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۸۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. دکتر جهانپور افزود: از بین مبتلایان جدید، ۵۴۷ مورد بستری و دو هزار و ۲۷۲ مورد […]

    آمار مبتلایان به کرونا در کشور:۱۴۶۶۶۸ نفر/ در استان فارس: ۵۸۳۲نفر/ در داراب: ۷۸ نفر
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آمار مبتلایان به کرونا گفت: تا ۹ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۸۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

    دکتر جهانپور افزود: از بین مبتلایان جدید، ۵۴۷ مورد بستری و دو هزار و ۲۷۲ مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۴۶ هزار و ۶۶۸ نفر رسید.

    جهانپور افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند؛ بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۷ هزار و ۶۷۷ نفر رسید.

    وی همچنین گفت: خوشبختانه تا کنون ۱۱۴ هزار و ۹۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. همچنین ۲۵۴۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

    جهانپور ادامه داد: تا کنون ۸۹۶ هزار و ۵۷۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    وی تاکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ استان فاقد فوتی ناشی از کووید-۱۹ بوده و در پنج استان نیز فقط یک مورد فوتی ناشی از این بیماری گزارش شده است.

    جهانپور ضمن تاکید بر رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک بویژه در اماکن عمومی، گفت: وضعیت استان خوزستان، همچنان قرمز است. استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان‌های شرقی و غربی، لرستان، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان و مازندران در وضعیت هشدار قرار دارند.

    دکتر عبدالرسول همتی درباره آمار مبتلایان گفت: با شناسایی ۸۵ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، آمار مبتلایان در استان فارس به پنج هزار و ۸۳۱ مورد رسیده است.

    او ادامه داد: از مجموع ۸۵ مورد جدید شناسایی شده طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۱ مورد مربوط به شیراز؛ مرودشت ۹ مورد؛ آباده و زرقان هر کدام یک مورد و مابقی آمار نیز مربوط به دیگر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی استان فارس بوده است.

    معاون بهداشت دانشگاه بیان کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی به دلیل ابتلا به کروناویروس در استان گزارش نشده است و مجموع جانباختگان بر اثر بیماری کووید ۱۹ در استان، ۱۱۰ نفر است.

    دکتر همتی افزود: مجموع بهبودیافتگان از بیمارستان ها و ایزوله خانگی در استان نیز به پنج هزار و ۱۶۷ نفر رسیده است.

    بر اساس گزارش های رسیده، با مثبت شدن تست کرونای یک خانم باردار از فورگ، آمار مبتلایان در شهرستان داراب به ۷۸ نفر رسید.

    به نقل از منابع آگاه، تست دانش آموزان جنت شهری که در تماس با معلم کرونامثبت بودند، منفی اعلام شد.

    به نظر می رسد زمان برای تشکیل جلسه ستاد کرونای شهرستان رسیده باشد.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.