جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۳۲۸۸۴۴ نفر / در استان فارس: ۳۶۴۸۶ نفر / داراب: ۸۰۱ نفر

    شناسه : 11671 ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ 738 بازدید ارسال توسط :

    بر اساس گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۷ نفر از آن‌ها بستری شدند. وی ادامه داد: […]

    آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۳۲۸۸۴۴ نفر / در استان فارس: ۳۶۴۸۶ نفر / داراب: ۸۰۱ نفر
    پ
    پ

    بر اساس گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

    وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۲۸ هزار و ۸۴۴ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

    سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۸۶ هزار و ۶۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

    لاری بیان داشت: ۳۹۹۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون دو میلیون و ۷۱۱ هزار و ۸۱۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    وی اضافه کرد: استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

    سخنگوی وزارت بهداشت متذکر شد: همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

    سید روح اله حسینی گفت: از میان بیش از ۲۲۸ هزار و ۳۰۰ تست کروناویروس که تاکنون به آزمایشگاه های تشخیص مولکولی بیماری کووید۱۹ استان فارس ارسال شده، تا امروز ۳۶ هزار و ۴۸۶ نفر از هم استانی ها مبتلا به بیماری کووید۱۹ شده اند و تست آنها مثبت بوده است.

    او اضافه کرد: از این تعداد تاکنون ۳۳ هزار و ۳۷۵ نفر با بهبودی کامل از ایزوله خانگی و بستری بیمارستان مرخص شده اند.

    مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در حال حاضر ۸۹۳ نفر از مردم استان در بخش های بیمارستانی استان بستری هستند که ۱۰۰ نفر از آنها به دلیل وخامت شرایط در بخش های مراقبت ویژه به سر می برند.

    دکتر حسینی ادامه داد: در بیست و چهار ساعت گذشته ۱۹ نفر از هم استانی ها را بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ از دست دادیم که مجموع فوتی های کووید۱۹ در استان فارس به ۶۳۳ نفر رسید.

    بر  اساس آخرین گزارشات، ۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در شهرستان داراب مثبت اعلام شد. بدین ترتیب آمار کل مبتلایان به کرونا در شهرستان داراب به ۸۰۱ نفر رسید.

    آمار مبتلایان به تفکیک بخش ها:

    ۱ نفر بخش مرکزی ( یک نفر شهر داراب)

    ۲ نفر بخش فسارود ( یک نفر حسین آباد و یک نفر کوهجرد)

    آمار بیماران بستری در بخش مراقبتهای ویژه تنفسی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) ۹ نفر است که ۴ نفر مثبت قطعی، ۳ نفر منفی و ۲ نفر پیگیر جواب هستند.

    آمار موارد فوتی قطعی تا کنون ۲۴ نفر می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.