پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2002 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۲۳۰۲۱۱ نفر / در داراب: ۳۴۳ نفر

    شناسه : 11467 ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ 586 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، لاری سخنگوی وزارت بهداشت درباره آمار مبتلایان به کرونا گفت: تا روز چهارشنبه ۱۱ تیر ماه، ۲۵۴۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد که از این تعداد یک هزار و ۶۲۱ مورد بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۳۰ هزار و ۲۱۱ نفر رسید. وی […]

    آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۲۳۰۲۱۱ نفر / در داراب: ۳۴۳ نفر
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، لاری سخنگوی وزارت بهداشت درباره آمار مبتلایان به کرونا گفت: تا روز چهارشنبه ۱۱ تیر ماه، ۲۵۴۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد که از این تعداد یک هزار و ۶۲۱ مورد بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۳۰ هزار و ۲۱۱ نفر رسید.

    وی گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۹۵۸ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۱۹۱ هزار و ۴۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

    لاری افزود: ۳۰۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون یک میلیون و ۶۹۳ هزار و ۲۴۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: استان‌های خوزستان، کردستان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و کرمانشاه در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های اصفهان، همدان، زنجان، کرمان، خراسان شمالی و کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت هشدار قرار دارند. استان تهران افزایش قابل توجه موارد بستری گزارش شده است.

    دکتر عبدالرسول همتی با حضور در استودیو سلامت دانشگاه و تبیین آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس، نسبت به روند افزایشی بیماری طی ۱۰ روز گذشته در استان هشدار داد.

    او از مرگ پنج هم استانی طی روز گذشته در استان خبر داد و افزود: متاسفانه با افزوده شدن این تعداد، موارد مرگ و میر مبتلایان به کووید ۱۹ در استان به ۱۶۸ نفر افزایش یافت.

    دکتر همتی با اعلام آمار تجمعی موارد مرگ و میر مبتلایان از ابتدا تاکنون در شهرستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: از مجموع این تعداد، ۹۳ مورد مربوط به شیراز؛ ۹ مورد مرودشت؛ ۶ مورد کازرون؛ ۵ مورد آباده؛ اقلید، پاسارگاد و ارسنجان هر کدام ۲ مورد؛ خرامه، داراب، ممسنی، کوار، زرقان، رستم، بیضاء، سروستان، نی ریز، فیروزآباد، خرم بید و قیروکارزین هر کدام یک مورد بوده است.

    معاون بهداشت دانشگاه با اشاره به بهبودی کامل ۱۱ هزار و ۲۸۰ مبتلا در بیمارستان ها و ایزوله خانگی گفت: هم اکنون ۵۳۶ بیمار مشکوک و علامت دار در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد، ۵۸ نفر به دلیل وخامت اوضاع جسمی در بخش های ویژه بستری شده اند.

    او در ادامه با هشدار به هم استانی ها در خصوص تکمیل شدن تخت های اکثر مراکز درمانی، افزود: با توجه به افزایش موارد ابتلا، نقاهتگاه واقع در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب نیز به بیمارستان پشتیبان تغییر وضعیت داده است.

    بر اساس گزارش های رسیده، آمار مبتلایان جدید به کرونا در شهرستان داراب در تاریخ چهارشنبه ۱۱ تیر ماه، ۷ مورد جدید شناسایی شده است. بدین ترتیب آمار کل مبتلایان ۳۴۳ نفر می باشد.

    یک نوزاد ده ماهه در بین موارد قطعی دیده می شود.

    بیماران در حال بستری در بخش مراقبتهای ویژه تنفسی امام حسن مجتبی (ع)، ۲۰ نفر می باشد که ۹ نفر مثبت قطعی، ۱۱ نفر پیگیر نتیجه آزمایش هستند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.