سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۱۸۲۵۴۵ نفر / در استان فارس: اعلام نشده / در شهرستان داراب: ۱۲۰ نفر

    شناسه : 11231 ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ 598 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز دکتر لاری درباره آمار مبتلایان به کرونا گفت: تا ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۸۷ مورد بستری شدند. وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۸۲ هزار و ۵۴۵ […]

    آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۱۸۲۵۴۵ نفر / در استان فارس: اعلام نشده / در شهرستان داراب: ۱۲۰ نفر
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز دکتر لاری درباره آمار مبتلایان به کرونا گفت: تا ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۸۷ مورد بستری شدند.

    وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۸۲ هزار و ۵۴۵ نفر رسید.

    وی همچنین گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۶۵۹ نفر رسید.

    به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، خوشبختانه تا کنون ۱۴۴ هزار و ۶۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

    وی همچنین گفت: ۲۷۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

    لاری ادامه داد: تا کنون یک میلیون و ۱۹۶ هزار و ۹۴۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان‌های هرمزگان، کردستان، آذربایجان شرقی، لرستان و خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

    وی همچنین گفت: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ استان بدون فوتی بوده و هفت استان تنها یک فوتی داشتند.

    به نقل از منابع موثق، عدم اعلام آمار  مبتلایان جدید، فوت شده و بهبود یافته های کرونا در ۴۸ ساعت گذشته در استان فارس، بدلیل اعلام تصمیم  وزارت بهداشت بوده است.

    بر اساس این گزارش ، وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به استانها دستور داده است تا ازانتشار این آمار بصورت استانی خودداری نموده و در صورت لزوم آمار از سوی وزارتخانه مربوط اعلام خواهد شد.

    بر اساس گزارش های رسیده، آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان داراب به ۱۲۰ نفر رسید. مبتلایانی که تست کرونا آنها مثبت اعلام شد ۵ نفر از اعضای یک خانواده هستند و ۴ نفر متفرقه بوده که به دلیل تماس با افراد مبتلا به کرونا آلوده شده اند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.