پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۱۳۹۵۱۱ نفر /در استان فارس: ۵۶۱۲ نفر /در داراب:۷۰ نفر

    شناسه : 11183 ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ 624 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا ۶ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۷۸۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. به گفته دکتر جهانپور از بین مبتلایان جدید، ۳۵۲ مورد بستری و یک هزار و ۴۳۵ مورد از افراد در تماس […]

    آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۱۳۹۵۱۱ نفر /در استان فارس: ۵۶۱۲ نفر /در داراب:۷۰ نفر
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا ۶ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۷۸۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

    به گفته دکتر جهانپور از بین مبتلایان جدید، ۳۵۲ مورد بستری و یک هزار و ۴۳۵ مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

    وی افزود: به این ترتیب مجموع بیماران کرونا در کشور به ۱۳۹ هزار و ۵۱۱ نفر رسید.

    جهانپور همچنین گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۵۰۸ نفر رسید.

    وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۱۰۹ هزار و ۴۳۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

    سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۲۵۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

    به گفته وی، تا کنون ۸۳۷ هزار و ۹۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    دکتر عبدالرسول همتی اظهار کرد: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، بیش از ۸۲ هزار نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده است.

    او افزود: از یک هزار و ۲۴۶ نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیصی، ۴۶ مورد مثبت گزارش شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به پنج هزار و ۶۱۲ نفر رسیده است.

    بر اساس گزارش های رسیده، در هفتمین روز از خرداد ماه، تست کرونای تعداد ۳ نفر در داراب مثبت اعلام شده است. از این تعداد دو نفر آقا و یک نفر خانم هستند.
    ظرف ۴ روز گذشته تست کرونای ۱۵ نفر در داراب مثبت اعلام شده که حکایت از روند صعودی این بیماری است.
    بدین ترتیب آمار مبتلایان داراب به ۷۰ نفر رسید.
    آیا وقت آن نرسیده که بار دیگر ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تصمیمی مناسب اتخاذ نماید و از گسترش روزافزون این بیماری جلوگیری کند؟

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.