پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۱۰۴۶۹۱نفر/در استان فارس:۴۰۴۱ نفر/ در داراب:۴۲ نفر

    شناسه : 10986 ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 560 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، دکتر جهانپور درباره آمار مبتلایان به کرونا گفت: تا تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۵۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۰۴ هزار و ۶۹۱ نفر رسید. جهانپور افزود: مجموع جان باختگان این بیماری […]

    آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۱۰۴۶۹۱نفر/در استان فارس:۴۰۴۱ نفر/ در داراب:۴۲ نفر
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، دکتر جهانپور درباره آمار مبتلایان به کرونا گفت: تا تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۵۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۰۴ هزار و ۶۹۱ نفر رسید.

    جهانپور افزود: مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۵۴۱ نفر رسید.

    وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۸۳ هزار و ۸۳۷ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده‌اند؛ اما متاسفانه ۲۷۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

    جهانپور خاطرنشان کرد: تا کنون ۵۵۸ هزار و ۸۹۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    دکتر عبدالرسول همتی گفت: از دو هزار و ۹۸ نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیصی کووید۱۹ در سطح استان، ۷۵ مورد مثبت گزارش شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به چهار هزار و ۴۱ نفر رسیده است.

    او در خصوص موارد جدید مبتلایان به کروناویروس در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: از تعداد ۷۵ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، شیراز ۴۵ مورد؛ مرودشت ۱۵ مورد؛ ممسنی ۳ مورد؛ فیروزآباد ۲ مورد؛ استهبان و کوار هر کدام یک مورد را شامل می شود و مابقی مبتلایان به دیگر دانشگاه ها و دانشگده های علوم پزشکی استان اختصاص دارد.

    معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از ابتلا به کروناویروس در استان گزارش نشده است، افزود: از شیوع ویروس کرونا تا کنون در استان، ۹۸ نفر جان خود را به دلیل ابتلا به بیماری کووید۱۹ از دست دادند.

    تعداد مبتلایان به کرونا در داراب با مثبت شدن تست کرونا یک نفر با جنسیت مرد، امروز شنبه به ۴۲ نفر افزایش یافت.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.