پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آمادگی پایگاه خبری عصر داراب نیوز در شفاف سازی هزینه های تبلیغاتی کاندیداهای مجلس یازدهم

    شناسه : 10487 ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ 1190 بازدید ارسال توسط :

    قانون شفافیت هزینه های تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اخیرا پس از تأئید شورای نگهبان برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ شده است. بر اساس این قانون باید تمامی هزینه ها و منابع آن مشخص گردد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، طبق این قانون هر کاندیدا باید با افتتاح یک حساب بانکی که […]

    آمادگی پایگاه خبری عصر داراب نیوز در شفاف سازی هزینه های تبلیغاتی کاندیداهای مجلس یازدهم
    پ
    پ

    قانون شفافیت هزینه های تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اخیرا پس از تأئید شورای نگهبان برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ شده است. بر اساس این قانون باید تمامی هزینه ها و منابع آن مشخص گردد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، طبق این قانون هر کاندیدا باید با افتتاح یک حساب بانکی که به اطلاع فرمانداری هر شهرستان می رسد، تمامی موارد اعم از تأمین منابع مالی و هزینه ها را از طریق این حساب انجام دهند. طبق اظهارات وزیر کشور در این دوره از انتخابات مجلس، متأسفانه بدلیل ابلاغ دیر هنگام آن به وزارت کشور، امکان اجرایی شدن آن وجود ندارد. اما با وجود این و نظر به حساسیت های موجود و شائبه هایی که در خصوص منابع و هزینه های مالی انتخابات مطرح می شود آیا کانداهای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت حاضرند به این مطالبه اجتماعی پاسخ داده و منابع و میزان هزینه کرد خود را به اطلاع مردم برسانند؟

    در همین راستا پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز آمادگی خود را جهت اطلاع رسانی در خصوص شفاف سازی میزان هزینه کرد کاندیداهای مجلس یازدهم اعلام می نماید. کاندیداهای محترم و یا نمایندگان آنها می توانند برای شفاف سازی به دفتر این پایگاه خبری مراجعه نمایند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.