شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از ۸ پروژه عمرانی در داراب

    شناسه : 14358 ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷ 311 بازدید ارسال توسط :

    آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از ۸ پروژه عمرانی در داراب فرماندار ویژه داراب گفت:  ۸ پروژه عمرانی به ارزش ۲۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان در داراب بهره برداری و یک واحد صنعتی تولید خوراک با اعتباراولیه ۱۵میلیارد تومان در فاز نخست کلنگ زنی شد. فرهاد سعدی با تشریح پروژه های به بهره […]

    آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از ۸ پروژه عمرانی در داراب
    پ
    پ

    آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از ۸ پروژه عمرانی در داراب

    فرماندار ویژه داراب گفت:  ۸ پروژه عمرانی به ارزش ۲۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان در داراب بهره برداری و یک واحد صنعتی تولید خوراک با اعتباراولیه ۱۵میلیارد تومان در فاز نخست کلنگ زنی شد.

    فرهاد سعدی با تشریح پروژه های به بهره برداری رسیده امروز این شهرستان درچهارمین روز از هفته دولت اظهار کرد: پروژه آبرسانی از سد رودبال به روستاهای شهنان، بهادران و دولت آباد در بخش مرکزی داراب با هزینه کرد یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان  و با بهره مندی یکهزار و ۹۵۰ خانوار افتتاح و مردم این مناطق از آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند شدند.

    وی افزود: اتمام عملیات بهسازی و آسفالت معابر روستاهای عطا بخش،سلطان آباد، مربوئیه ،هادی آباد و شهنان شهرستان داراب نیز با اعتباری افزون بر ۵ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان در قالب عملیات بیش از ۲۵ هزار متر مربع به بهره برداری رسید.

    رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت در داراب با ذکر این نکته که باید اولویت دستگاههای اجرایی مرتبط با ورزش و سلامت جامعه ایجاد فضایی با نشاط برای استفاده حداکثری جوانان در جهت در امان ماندن از آسیب های اجتماعی باشد، خاطرنشان ساخت: بهره برداری از زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای شهرک فجر در بخش فسارود داراب با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان زمینه توسعه ورزش و پر کردن اوقات فراغت جوانان را به دنبال خواهد شد.

    سعدی در ادامه از بازدید مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان داراب به همراه نماینده مردم در مجلس و امام جمعه داراب بمنظور بررسی رفع موانع پیش روی عملیات راه اندازی  فرودگاه شهدای داراب نیز در جریان برنامه های امروز هفته دولت در داراب خبر داد.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.