پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آخرین شب تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در داراب

    شناسه : 7110 ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶ 1158 بازدید ارسال توسط :

    ستاد های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر ور وستا در آخرین شب تبلیغات شب شلوغ و پر ازحامی را پشت سر گذاشتند. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ در این شب هوادران کاندیداها با حضور در محل ستاد به تبلیغات رودرو پرداخته و با توزیع آخرین پوسترها و بروشور ها مردم […]

    آخرین شب تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در داراب
    پ
    پ

    ستاد های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر ور وستا در آخرین شب تبلیغات شب شلوغ و پر ازحامی را پشت سر گذاشتند. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ در این شب هوادران کاندیداها با حضور در محل ستاد به تبلیغات رودرو پرداخته و با توزیع آخرین پوسترها و بروشور ها مردم برای رأی دادن به کانددای مورد نظرشان ترغیب می نمودند. در این میان محل ستاد کاندیده ای انتخابات ریاست جمهوری شور و حال دیگری داشت.

    طرفداران حجه الاسلام رئیسی در با حضور در باغ ملی و و محوطه اطراف تجمع کرده و با در دست داشتن پوستر و سر دادن شعار هایی به نفع وی عابران و راننده های خودرو را به رأی به این کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ترغیب می کردند و این گروه با مووسیقی زنده ساز و نقاره شور و شوق انتخاباتی را در میان هواداران خودشان بیشتر می کردند.

    هواداران حجه الاسلام روحانی هم که امسال روبروی ستاد مرکزی این کاندیدا در مجاورت پست قدیم تجمع کرده بودند هم با شعار هایی به نفع کاندیدای نورد نظرشان شب پر تلاشی داشتند. در این ستاد  قرار بود کرباسچی شهردار سابق تهران سخنرانی کند که با مخالفت و ممانعت عده ای با حضور وی، سفر کرباسچی هم لغو شد اما بجای شهردار سابق تهران بهیار سلیمانی نماینده اصلاح طلب فسا در مجلس ششم سخنرانی کرد. ستاد روحانی هم برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی از موسیقی پاپ استفاده کرد. طرفداران روحانی با روبان بنفش و در دست داشتن پوستر هایی از این کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری رهگذران و سرنشینان خودروها را برای رأی دادن به روحانی ترغیب می کردند.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.