پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • پیکر مرحوم حسین سرفراز در زادگاهش، داراب آرام گرفت

    شناسه : 14402 ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶ 445 بازدید ارسال توسط :

    پیکر مرحوم حسین سرفراز در زادگاهش، داراب آرام گرفت   به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز؛ صبح جمعه ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ پس از گذشت ۱۳ روز از درگذشت شهریار مطبوعات ایران و انتقال پیکر مرحوم حسین سرفراز از آمریکا به ایران سرانجام پیکر آن مرحوم با حضور جمع کثیری از مردم فرهنگ دوست […]

    پیکر مرحوم حسین سرفراز در زادگاهش، داراب آرام گرفت
    پ
    پ

    پیکر مرحوم حسین سرفراز در زادگاهش، داراب آرام گرفت

     

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز؛ صبح جمعه ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ پس از گذشت ۱۳ روز از درگذشت شهریار مطبوعات ایران و انتقال پیکر مرحوم حسین سرفراز از آمریکا به ایران سرانجام پیکر آن مرحوم با حضور جمع کثیری از مردم فرهنگ دوست داراب در بهشت مجتبی(ع) تشییع و پس از اقامه نماز به خاک ابدیت سپرده شد.

    مرحوم حسین سرفراز پس از سال ها تلاش در عرصه مطبوعات ایران بعنوان سردبیر بسیاری از نشریات سرانجام رخ در نقاب خاک کشید و بدرود حیات گفت.

    آن مرحوم از معدود نوابغ عرصه مطبوعات بود که در زمینه های مختلف ادبی و شعر نیز حرف های فراوانی برای گفتن داشت. شعر معروف “ایران ایران” که در اوایل انقلاب توسط رضا رویگری اجرا شد و هر ساله در دهه فجر به کرار پخش می شود از جمله سرودهای انقلابیست و توسط مرحوم حسین سرفراز سروده شده است.

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.