جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب: بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۶۳ پروژه عمرانی در دهه فجر/ بیشترین حجم پروژه‌های گازرسانی استان فارس مربوط به شهرستان داراب است

    شناسه : 8332 ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۷:۵۷ 995 بازدید ارسال توسط :

      فرماندار داراب گفت: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۶۳ پروژه عمرانی بااعتبار ۱۷۷ میلیارد تومان در شهرستان داراب برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ عبدالرضا قاسم پور شامگاه چهارشنبه در نشست خبری ویژه‌برنامه دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۵۹ پروژه دولتی بااعتبار […]

    فرماندار داراب: بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۶۳ پروژه عمرانی  در دهه فجر/ بیشترین حجم پروژه‌های گازرسانی استان فارس مربوط به شهرستان داراب است
    پ
    پ

     

    فرماندار داراب گفت: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۶۳ پروژه عمرانی بااعتبار ۱۷۷ میلیارد تومان در شهرستان داراب برگزار می‌شود.

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ عبدالرضا قاسم پور شامگاه چهارشنبه در نشست خبری ویژه‌برنامه دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۵۹ پروژه دولتی بااعتبار ۱۶۹ میلیارد تومان و چهار پروژه با مشارکت بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری ۸ میلیارد تومان در دهه فجر به اجرا درمی‌آید.

    وی بابیان اینکه بیشترین حجم پروژه‌های گازرسانی استان فارس مربوط به شهرستان داراب است، افزود: ۱۵ درصد پروژه‌های گاز استان در داراب قرار دارد و گازرسانی به ۲۱ روستا همچنین آغاز عملیات اجرایی گازرسانی در ۳۲ روستا و دو شهر فدامی و دوبرجی از برنامه‌های دهه فجر امسال است.

    فرماندار داراب با اشاره به برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی داراب در دهه فجر اظهار کرد: در این ایام برنامه‌های متنوع و شاد برگزار می‌شود اما به حرمت ایام فاطمیه تأکید داشتیم که از ۱۲ تا ۱۸ بهمن، برنامه شاد یا چراغانی و آذین‌بندی در سطح شهر انجام نشود و از ۱۹ بهمن به بعد  برنامه‌های مفرح و شاد برگزار می‌شود.

    قاسم پور خاطرنشان کرد: برپایی بازی‌های بومی و محلی، همایش شو سوارکاری، شب‌شعر فاطمی، نواختن زنگ انقلاب، حضور در گلزار شهدا، دیدار مردم و مسوؤلان، حضور مدیران در نماز جمعه تعدادی از برنامه‌های ایام دهه فجر را تشکیل می‌دهد.

    وی بابیان اینکه افتتاح برخی طرح‌ها به دلیل عدم حضور وزرا در داراب به بعد از دهه فجر موکول می‌شود، افزود: مراسم پایان بهسازی پنج روستا و آغاز عملیات بهسازی ۴۰ روستا با حضور وزیر راه و شهرسازی همچنین بهره‌برداری از پنج زمین چمن مصنوعی با حضور وزیر ورزش و جوانان تا یک ماه آینده برگزار می‌شود.

    فرماندار داراب بابیان اینکه ۱۰۸ طرح مصوب کارگروه اشتغال در آینده نزدیک تسهیلات دریافت می‌کنند، گفت: ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری و ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات فراگیر به طرح‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی تعلق می‌گیرد.

    قاسم پور اضافه کرد: طرح‌های اشتغال‌زایی مربوط به حوزه  صنعت و معدن، گردشگری، کشاورزی و خدمات است و داراب بعد از شیراز بیشترین سهم تسهیلات اشتغال‌زایی را در سطح استان فارس دارد.

    وی بیان کرد: روستای رستاق  در آینده نزدیک به شهر تبدیل خواهد  همچنین مجموعه دهستان پاسخن ابتدا به بخش و سپس به شهر ارتقا می‌یابد.

    فرماندار داراب دهه فجر را دهه عزت و عظمت نظام برشمرد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: نظام جمهوری اسلامی برکات فراوانی برای مردم داشته و دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام است.

    قاسم پور با اشاره به اینکه کشور ما استبدادزده و استعمار زده بود و انقلاب اسلامی آن را از استعمار آمریکا آزاد کرد، افزود: کدام انقلاب را سراغ داریم که بعد از دو ماه رفراندوم برگزار و قانون اساسی تدوین کند.

    وی اضافه کرد: در نخستین سال انقلاب مردم پنج بار پای صندوق رأی رفتند و این موضوع نشان‌دهنده این است که نظام کاملاً مردمی است و مردم در سرنوشت خود سهیم هستند.

    فرماندار با تأکید بر ترویج روحیه نشاط و امیدواری توسط رسانه‌ها در جامعه بیان کرد: باوجود همه خدمات و دستاوردهایی که نظام داشته، تکلیف مسوؤلان کار، تلاش، رفع مشکلات موجود و ادامه راه شهدا با مدیریت جهادی و انقلابی است

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.