جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • سفر استاندار فارس به استهبان/ طهماسبی نماینده استهبان: برخی مسئولین شهرستان همجوار(داراب) با بی تدبیری اظهار نظرهایی می کنند که باعث اختلاف شده است

    شناسه : 11960 ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳ 729 بازدید ارسال توسط :

    در جریان سفر دکتر عنایت الله رحیمی به شهرستان استهبان؛ بیش از بیست طرح عمرانی، آموزشی و درمانی با سرمایه گذاری ۲۹۰ میلیارد ریالی با ظرفیت اشتغال ۱۲۰ نفری از جمله یک  واحد آموزشی، یک واحد مرکز جامع سلامت و بخش مراقبت ویژه nicu بیمارستان در این شهرستان به بهره برداری ‌رسید. به گزارش عصر […]

    سفر استاندار فارس به استهبان/ طهماسبی نماینده استهبان: برخی مسئولین شهرستان همجوار(داراب) با بی تدبیری اظهار نظرهایی می کنند که باعث اختلاف شده است
    پ
    پ

    در جریان سفر دکتر عنایت الله رحیمی به شهرستان استهبان؛ بیش از بیست طرح عمرانی، آموزشی و درمانی با سرمایه گذاری ۲۹۰ میلیارد ریالی با ظرفیت اشتغال ۱۲۰ نفری از جمله یک  واحد آموزشی، یک واحد مرکز جامع سلامت و بخش مراقبت ویژه nicu بیمارستان در این شهرستان به بهره برداری ‌رسید.

    به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از  پایگاه خبری استهبان فردا در تاریخ چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ در بدو ورود استاندار فارس به شهرستان استهبان ایشان و هیات همراه با حضور در گلزار شهدای استهبان و گلباران قبور مطهر شهدا، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن این دیار ادای احترام کردند.

    استاندار فارس در جریان سفر به استهبان در جلسه شورای اداری حضور یافت. در این جلسه فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم در مجلس ضمن پرداختن به مشکلات  شهرستان گاها به موضوع مشکلات مرزی داراب و استهبان نیز اشاره کرده و ناشیانه به مسئولین داراب توهین نموده اند.

    این جلسه حجه الاسلام  شیخ مصطفی خاوری امام جمعه استهبان  ضمن خیر مقدم به طرح مسائل مشکلات شهرستان استهبان پرداخت . نکته قابل توجه سخنان امام جمعه استهبان تاکید ایشان بر حل مشکل روستاهای شهرستان بود. وی در بخشی از سخنان خود گفت: اسکان مردم روستاهای برد نو، آب بند و پل شکسته درد ۱۵ ساله مردم استهبان است . این دیگر دست ترامپ نیست ، دست خودمان است ، مردم آواره شدند ! زمین هم اختصاص پیدا کرده و فقط واگذاری مانده است. انتقال آب از سد رودبال هم باید انجام شود و امیدواریم حداقل کار شروع شود و استارت بخورد.

    ادامه دکتر فرهاد طهماسبی نماینده مردم شهرستان های استهبان ، نی ریز و بختگان در مجلس شورای اسلامی ضمن خیرمقدم به استاندار و میهمان مسایل زیر را مطرح و خواستار اهتمام ویژه استاندار محترم جهت حل مشکلات مردم حوزه انتخابیه شد. وی ضمن توهین به مسئولین شهرستان داراب گفت: تثبیت خط مرزی شهرستان استهبان و داراب بسیار مهم است و حل این معضل اقدام و دستور حضرتعالی را می طلبد. گاها مشکلاتی پیش آمده، برخی مسئولین شهرستان همجوار با بی تدبیری اظهار نظرهایی می کنند که باعث اختلاف شده است. طبیعی است که مردم روستاهای برد نو، آب بند و پل شکسته و باید به حقوق حقه ی خودشان در خصوص واگذاری زمین برسند.

    استاندار فارس در پایان جلسه شورای اداری استهبان در خصوص انتقال آب گفت: در خصوص انتقال آب از شهری به شهر دیگر؛ واقعیت این است که فقط آب شرب از طریق لوله منتقل می شود و برخی با جوسازی مسائل را به گونه ای دیگر جلوه ندهند. وی همچنین در خصوص  اسکان مردم روستاهای ایج استهبان گفت: اسکان مردم روستاهای ایج هم باید در دستور کار قرار گیرد و سریع به نتیجه برسد و به شدت پیگیری شود و تصمیم کلی این است که مردم باید در محدوده شهرستان استهبان مستقر شوند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.