پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • روند افزایش نگران کننده کرونا در داراب/ ۲۰ مورد مبتلای به کرونا در یک روز

    شناسه : 11276 ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ 641 بازدید ارسال توسط :

    بر اساس اظهارات یک مقام بهداشتی، امروز چهارشنبه ۲۸ خرداد ماه ۹۹ نتایج تست کرونای تعداد ۲۰ نفر از همشهریان دارابی ما به ویروس کرونا مثبت اعلام شده است. این بیشترین میزان مبتلایان از ابتدای گسترش کوید۱۹ در شهرستان داراب است. بدین ترتیب آمار کل مبتلایان از ابتدا تا امروز به ۱۵۲ نفر رسيده است. […]

    روند افزایش نگران کننده کرونا در داراب/ ۲۰ مورد مبتلای به کرونا در یک روز
    پ
    پ

    بر اساس اظهارات یک مقام بهداشتی، امروز چهارشنبه ۲۸ خرداد ماه ۹۹ نتایج تست کرونای تعداد ۲۰ نفر از همشهریان دارابی ما به ویروس کرونا مثبت اعلام شده است. این بیشترین میزان مبتلایان از ابتدای گسترش کوید۱۹ در شهرستان داراب است. بدین ترتیب آمار کل مبتلایان از ابتدا تا امروز به ۱۵۲ نفر رسيده است.
    براساس گفته های این مقام مسئول بهداشت و درمان داراب، آمار بیماران در حال بستری در بخش مراقبتهای ویژه تنفسی بیمارستان امام حسن مجتبی علیه السلام، ۷ نفر می باشد که یک نفر مثبت قطعی و ۶ نفر پیگیر نتیجه آزمایش می باشیم. همچنین آمار موارد فوتی قطعی،تاکنون ۲ نفر می باشد.
    گر چه تا کنون چند بار ستاد کرونای شهرستان تشکیل. جلسه داده و تصمیماتی نیز اتخاذ کرده است اما بنظر می رسد این تصمیمات کافی نبوده و نتایج حاصل از آن نیز نتوانسته روند افزایشی کرونا را کنترل کند. ضمن اینکه باید گفت نظارتی نیز بر اجرای مصوبات به شکل مشهودی وجود ندارد، نشانه های آن هم تجمع مردم در جلو داروخانه ها، مرودات مردمی در بازار و اصناف بدون رعایت فاصله قانونی و تجهیزاتی مانند ماسک و دستکش، خرید از سوپر مارکت ها و… می باشد.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.