جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • دریافت شکر سهمیه ای مجددا اعلام می شود

    شناسه : 10993 ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸ 5281 بازدید ارسال توسط :

    توزیع برنج نیز به زودی به همین روش انجام و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، احمد خارچینه رییس اتاق اصناف داراب گفت: درصد زیادی از متقاضیان دریافت شکر به عاملین مراجعه کرده و سهمیه شکر خود را بدون ایستادن در صف های طولانی تحویل گرفتند. وی اعلام […]

    دریافت شکر سهمیه ای مجددا اعلام می شود
    پ
    پ

    توزیع برنج نیز به زودی به همین روش انجام و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، احمد خارچینه رییس اتاق اصناف داراب گفت: درصد زیادی از متقاضیان دریافت شکر به عاملین مراجعه کرده و سهمیه شکر خود را بدون ایستادن در صف های طولانی تحویل گرفتند.

    وی اعلام کرد: افرادی که برای آنها پیامک یا پیام صوتی ارسال شده اما به هر دلیلی موفق به دریافت سهمیه خود نشده اند می توانند حداکثر تا روز شنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۹ ساعت ۱۲ ظهر به مراکز اعلام شده مراجعه کنند.

    وی افزود: تمام تلاشمان این است که شان مردم حفظ شود و در ماه مبارک رمضان مجبور نباشند در صف های طولانی منتظر بمانند. روز یکشنبه مجددا برای سهمیه جدید روش ثبت نام که به صورت اینترنتی خواهد بود را اعلام خواهیم کرد.

    وی در پایان گفت: تلاش داریم توزیع برنج نیز به زودی به همین روش انجام و در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.