جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • امام‌جمعه داراب: امام خمینی(ره) زمان معینی برای مبارزه با استکبار تعیین نکردند؛ این مبارزه همیشه ادامه دارد

    شناسه : 8906 ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴ 871 بازدید ارسال توسط :

     امام‌جمعه داراب با اشاره به اینکه تظاهر دشمن به همراهی با مردم ایران حرکتی فریبنده است، گفت: استکبار جهانی در همه موقعیت‌ها دشمنی خود را با تاکتیک جدیدی نشان داده است. به گزارش  عصر داراب نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از داراب، حجت‌الاسلام رضا صادقی در آیین سیاسی – عبادی نماز جمعه ۱۸ آبانماه […]

    امام‌جمعه داراب: امام خمینی(ره) زمان معینی برای مبارزه با استکبار تعیین نکردند؛ این مبارزه همیشه ادامه دارد
    پ
    پ

     امام‌جمعه داراب با اشاره به اینکه تظاهر دشمن به همراهی با مردم ایران حرکتی فریبنده است، گفت: استکبار جهانی در همه موقعیت‌ها دشمنی خود را با تاکتیک جدیدی نشان داده است.

    به گزارش  عصر داراب نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از داراب، حجت‌الاسلام رضا صادقی در آیین سیاسی – عبادی نماز جمعه ۱۸ آبانماه این شهر اظهار داشت: ازآنجا که بیشترین منابع خدادادی و ذخایر انرژی در کشورهای جهان اسلام وجود دارد، آمریکا و ابرقدرت‌ها به طمع چپاول به جهان اسلام چشم دوخته‌اند.

    وی بیان کرد: ایجاد برنامه‌ریزی جامع و استفاده صحیح از منابع می‌تواند جهان اسلام را تقویت کرده و در مقابل استکبار قد علم کند.

    خطیب جمعه داراب خاطرنشان کرد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب جوانان و نوجوانان باید نظریه مقاومت در برابر دشمن قوی‌پنجه را که از رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری است، تبلیغ کرده و به ابعاد داخلی و بین‌المللی آن توجه کنند.

    وی با تأکید بر پیروی از ولایت‌فقیه درزمینهٔ دشمن‌شناسی و بصیرت افزایی گفت: تظاهر دشمن به همراهی با مردم ایران حرکتی فریبنده است و استکبار جهانی در همه موقعیت‌ها دشمنی خود را با تاکتیک جدیدی نشان داده است.

    صادقی بیان کرد: برخی افراد ناآگاه می‌گویند رویکرد استکبارستیزی در زمان امام راحل وجود داشته و در زمان حال با توجه به شرایط موجود نیازی به مبارزه با استکبار نیست درحالی‌که امام خمینی(ره) زمان معینی برای مبارزه با استکبار تعیین نکردند و به عقیده ایشان این مبارزه همیشه ادامه دارد.

    وی با اشاره به تلاش نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی در جهت حفظ آرامش و امنیت کشور گفت: دشمن در هر موقعیتی برای ایجاد آشوب داخلی و فریب مردم استفاده می‌کند اما تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج، امنیت مردم را تأمین کرده و مانند گذشته دشمن را ناکام می‌کنند.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.