پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۲۸۶۵۲۳ نفر / در داراب: ۷۰۹ نفر

    شناسه : 11614 ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ 677 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، دکتر  لاری درباره آمار مبتلایان به کرونا گفت: تا ۳ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۵۰۴ نفر از آنها بستری شدند. وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور […]

    آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۲۸۶۵۲۳ نفر / در داراب: ۷۰۹ نفر
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، دکتر  لاری درباره آمار مبتلایان به کرونا گفت: تا ۳ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۵۰۴ نفر از آنها بستری شدند.

    وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۸۶ هزار و ۵۲۳ نفر رسید.

    لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۵ هزار و ۲۸۹ نفر رسید.

    وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۲۴۹ هزار و ۲۱۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

    سخنگوی وزارت بهداشت گفت:  ۳۶۵۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

    لاری گفت: تا کنون دو میلیون و ۲۷۸ هزار و ۳۸۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه همانند روزهای گذشته استانهای مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند گفت: همچنین استانهای تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

    سخنگوی وزارت بهداشت افزود: امروز همانطور که اعلام کردیم  ۱۳ استان در وضعیت هشدار هستند که در بین آن ها کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان برای ما اهمیت خاصی دارند زیرا از زمان شیوع بیماری در کشور هیچ خیز و پیکی را تجربه نکرده اند و چون روند بستری در استان ها در حال افزایش است و شیب صعودی دارد برای ما حائز اهمیت هستند.

    بر اساس گزارش های رسیده، آمار مبتلایان جدید بیماری کرونا در شهرستان داراب، در تاریخ ٣ مردادماه، شناسایی ٣ مورد جدید می باشد که از مدافعان سلامت هستند. بدین ترتیب آمار کل مبتلایان ۷۰٩ نفر می باشد.

    آمار مبتلایان به تفکیک بخش های مختلف:

    ٣ نفر بخش مرکزی ( ٣ نفر شهر داراب)

    موارد علامت دار که مشکوک به بیماری کرونا هستند، لزوماً نسبت به رعایت اصول قرنطینه خانگی و پروتکل های بهداشتی (بسته به تعداد روز علامت دار بودن + ۳ روز بدون علامت) اقدام نمایند.

    شستن مرتب دستها، استفاده از ماسک و پرهیز از دورهمی های خانوادگی و عدم حضور در تجمعات اکیداً توصیه می شود.

    آمار بیماران در حال بستری در بخش مراقبتهای ویژه تنفسی بیمارستان امام حسن مجتبی علیه السلام، ۱٥ نفر می باشد که ٧ نفر مثبت قطعی، ٨ نفر پیگیر جواب هستند.

    همچنین آمار موارد فوتی قطعی، تاکنون ۱۸ نفر می باشد.

    به بیماران دارای بیماری زمینه ای اکیداً توصیه می شود که در خانه بمانند و حضور در خارج از خانه را به حداقل برسانند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.