جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آغاز برنامه های دهه فجر از محل فرودگاه داراب/ انصاری: دشمنان ما با مبانی و اندیشه های امام و ایدئولوژی انقلاب دشمنی دارند

    شناسه : 9096 ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ 1078 بازدید ارسال توسط :

    دکتر انصاری نماینده مردم داراب و زرین دشت در این مراسم گفت: ساده انگارانه است که فکر کنیم دشمنی دشمنان با ما حل می شود؛ تکنولوژی و تأسیسات هسته ای بهانه بود. آئین آغاز برنامه های دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبحئ جمعه ۱۲ بهمن ماه در فرودگاه داراب برگزار شد. به […]

    آغاز برنامه های دهه فجر  از محل فرودگاه داراب/ انصاری: دشمنان ما با مبانی و اندیشه های امام و ایدئولوژی انقلاب دشمنی دارند
    پ
    پ

    دکتر انصاری نماینده مردم داراب و زرین دشت در این مراسم گفت: ساده انگارانه است که فکر کنیم دشمنی دشمنان با ما حل می شود؛ تکنولوژی و تأسیسات هسته ای بهانه بود.
    آئین آغاز برنامه های دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبحئ جمعه ۱۲ بهمن ماه در فرودگاه داراب برگزار شد. به گزارش عصر داراب نیوز؛این مراسم که برای اولین بار در فرودگاه داراب و با حضور اقشار مختلف مردم، انصاری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس، مظفری فرماندار، صادقی امام جمعه و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد.
    در این مراسم نماینده مردم داراب و زرین دشت با اشاره به حرکت عظیم تاریخی مردم در آن شرایط تاریخی اظهار داشت: اگر نگاه موشکافانه و نگاه دقیق تاریخی با نگاه مبانی انقلاب و با نگاهی به اندیشه امام به این حرکت عظیم تاریخی داشته باشیم باید به شرایط تاریخی که در آن روز انقلاب داشت بررسی کنیم. امام ما به عنوان رهبر انقلاب اسلامی در شرایطی پرچمدار رهبری انقلاب شدند که گفتمان های حاکم در دنیا برآمده از گفتمان های لیبرال دموکراسی و همینطور نگاههای سوسیالیستی حاکم بر بلوک شرق بود.
    انصاری افزود: اینکه ملت ایران شعار میدادند که نه شرقی نه غربی فقط نگاه مکان و جغرافیا نبود؛ پشت این شعر مبانی انقلاب و اندیشه نوینی بود، پشت این شعار نفی گفتمان های مسلط حاکم در آن روز و ارائه یک گفتمان جدید در آن روز بود. امام و ملت ایران گفتمان های حاکم در آن روز نفی می کردند و یک گفتمان جدید را نوید می دادند.
    وی به عزت، خودباوری، آزادی و استقلالی که پیام گفتمان انقلاب اسلامی است اشاره کرد و گفت: اگر امروز دشمنی آمریکا و کینه توزی های آنها را نسبت به ملت ایران می بینیم که از روز نخستین پیروزی انقلاب تا امروز ادامه دادند به خاطر این بوده که با مبانی گفتمان انقلاب اسلامی، اندیشه های امام، عزت و استقلال ملت ایران مشکل دارند مشکلات آنها تأسیسات هسته ای و تکنولوژی هسته ای نیست. اینها بهانه است این دروغگویی آنهاست.
    وی با بیان اینکه ساده انگارانه است که فکر کنیم مشکلات ما با دشمن حل می شود، افزود: تا روزی که ملت ایران پای این گفتمان بماند آنها دشمنی خود را ادامه می دهند ساده انگارانه است که فکر کنیم می توانیم مشکلاتمان را با آنها حل کنیم. راه ملت ایران همین مسیری است که امام برای ما بنا نهاد و عزت مردم از همین مسیر عبور می کند.
    انصاری خودباوری جوانان را بزرگترین ارمغان گفتمان امام و انقلاب اسلامی دانست و افزود: ما می توانیم بدون اتکا به دیگران به پیشرفت های بزرگی برسیم. البته مشکلات و چالش داریم اما راه ما روشن است. اگر امروز جوانان و روستانشینان و به تعبیر امام کوخ نشینان در جای جای این کشور در عرصه های مختلف علم، تکنولوژی، اقتصاد فرهنگ و…نقش آفرینی می کنند به برکت همین پیروزی انقلاب اسلامی است.
    وی نقش رسانه های دشمن در ناامید کردن مردم مهم خواند و افزود: دستاورد دیگری که اندیشه های امام و رهبری برای ملت ایران داشته این بوده که ملت خودش بر سرنوشت خودش حاکم شده؛ امروز یک ملت مستقل هستیم و می خواهند استقلال را از ما بگیرند. دشمن می خواهد کاری کند که ملت ایران از حرکت در این مسیر پشیمان شود. این رسانه ها در فضای مجازی و غیر مجازی در مسیر توطئه ها حرکت می کنند که ملت ایران را ناامید کنند.
    عضو کمیسیون صنایع و معادن، واهمه و دچار تردید شدن در مبانی نظام و ولایت را خطرناک دانست و افزود: دشمن سعی دارد ایمان جوانان را به انقلاب اسلامی و اندیشه های امام، اعتقاد به نظام و ولایت را از بین ببرند؛ مواظب باشیم و به خودمان مشغول نشویم و دچارحاشیه نشویم.
    انصاری افزود: در شرایط سختی به سر می بریم. فشارهای دشمن این ملت روزافزون شده و ما باید متحد و منسجم باشیم. من به عنوان خادم شما در مجلس شورای اسلامی از اینکه امروزاین شرایط و فشار اقتصادی داریم شرمنده مردم هستم. در هر نقطه ای از این دوشهرستان که قرار می گیرم درد دل های مردم را می شنوم.
    وی وظیفه مسئولین را خدمتگزاری به مردم عنوان کرد و گفت: چه در سطح کلان و چه در سطح شهرستان وظیفه داریم صادقانه و دلسوزانه خود را خدمتگزار مردم بدانیم و هر آنچه در توان داریم در عرصه عمل بیاوریم و تلاش کنیم. اگر کوتاهی کنیم روز قیامت باید پاسخگوی خون شهدا باشیم.
    انصاری در پایان مراسم دشمنی دشمنان ما را با مبانی اندیشه های امام و ایدئولوژی انقلاب دانست و افزود: در این شرایط بسیار سخت و دشوار باید حواسمان جمع باشد. دشمنی دشمنان ما با مبانی اندیشه های امام و ایدئولوژی انقلاب است و همه وظیفه دارند ایمان دینی را در جامعه تقویت کنند؛ مواظب شالوده ها باشیم و به حواشی سرگرم نشویم رسانه ها از طریق موبایل و ماهواره ها مبانی دینی را متزلزل می کنند.
    وی افزود: خواهش می کنم همه مردم بدون شک و تردید؛ متحد و منسجم باشیم و در مسیری که امام و رهبری تعیین کردند حرکت کنیم. زمانی که رهبر در مسیری حرکت کرد من وظیفه خودم می دانم پشت سر او حرکت کنم.

    گفتنی است در این مراسم که به همت دهیاری  و مردم برگان برگزار شد موتور سواران هیأت موتور سواری و اتومبیل رانی داراب همچنین دانش آموزان برنامه های متنوعی اجرا کردند.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.