پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب در دیدار با اهالی روستای بختاجرد: با همه توان می خواهیم فرودگاه راه اندازی شود/ به کشاورزان جهت انتقال آبشان کمک خواهیم کرد

    شناسه : 8839 ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳ 10634 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار گفت: فرودگاه برای شهرستان ضرورت اساسی است، راه اندازی فرودگاه  باعث توسعه و رشد شهرستان داراب می شود. به گزارش عصر داراب به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب، علی مظفری فرماندار داراب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به کارهای صورت گرفته در شهرستان داراب بعدازانقلاب اشاره کرد و گفت: هرچه برای مردم […]

    فرماندار داراب در دیدار با اهالی روستای بختاجرد: با همه توان می خواهیم  فرودگاه راه اندازی شود/ به کشاورزان جهت انتقال آبشان کمک خواهیم کرد
    پ
    پ

    فرماندار گفت: فرودگاه برای شهرستان ضرورت اساسی است، راه اندازی فرودگاه  باعث توسعه و رشد شهرستان داراب می شود.

    به گزارش عصر داراب به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب، علی مظفری فرماندار داراب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به کارهای صورت گرفته در شهرستان داراب بعدازانقلاب اشاره کرد و گفت: هرچه برای مردم کار کنیم کم کار کرده ایم، مردم حق زیادی بر گردن نظام و مسئولین دارند، به فضل الهی مشکلات این روستا را هم پیگیری می کنیم تا بتوان مشکلات را مرتفع کرد.

    وی در ادامه افزود: لطف خدا شامل حال ما شده و بعنوان مسئول در نظام جمهوری اسلامی مشغول بکار شده ایم و باید نهایت توانمان را بکار ببریم که خدمت رسان ولی نعمتان خودمان یعنی همان مردم باشیم.

    مظفری گفت: مدیران باید همیشه درب اتاقشان روی ارباب رجوع باز باشد و پاسخگوی مردم باشند و با تمام توان و در چارچوب قانون کار مردم را انجام دهند.

    فرماندار با تاکید به راه اندازی فرودگاه در شهرستان بیان داشت: با راه اندازی فرودگاه شاهد جذب سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال در شهرستان خواهیم بود و پزشکان بیشتر و اساتید بیشتری را جذب کرد و همچنین اشتغال زایی برای همین روستا را در پی خواهد داشت و توسعه و رشد روستای برگان نیز سرعت خواهد گرفت.

    نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: زمین هایی که برای فرودگاه خریداری شده مشخص و شفاف است. احترام کشاورزان برای ما واجب است و ما با همه توان میخواهیم که فرودگاه را راه اندازی کنیم و معارضین را برطرف خواهیم کرد البته به کشاورزان جهت انتقال آبشان کمک خواهیم کرد تا کشاورزان نیز متضرر نشوند.

    وی در ادامه تاکید کرد: عبورآب از رو یا زیر باند فرودگاه غیر قانونی است و از نظر امنیتی ایراد دارد البته ما نمیخواهیم که به کشاورزان ظلم شود باید حق کشاورزان رعایت شود اما امنیت فرودگاه در اولویت است.

    مظفری بیان داشت: امروز ما باید باز هم همان فداکاری و ایثار را داشته باشیم و جهت رشد شهرستان که همان رشد و توسعه خدمات نظام است ایثار و فداکاری کنیم.

    فرماندار گفت: مدیریت جهادی را در دستور کارمان قرار داده ایم و مدیران شهرستان همراهی و همکاری خوبی دارند و خدا را شکر اکثر مدیران پای کار هستند و کمک می دهند تا شهرستان با سرعت بیشتری رشد کند. امروز جمهوری اسلامی عزت را برای مردم پدیدار کرده است اما برای روی پای خود ایستادن مشکلاتی هم هست که اعتقاد داریم با همدلی و کار جهادی میتوان مشکلات را مرتفع نمود.

    وی در پایان اظهار داشت: در جمهوری اسلامی اقتدار به مردم داده شده است امروز اقتدار مردم درمقابل کل جهان مشخص شده است، ایا در زمان طاغوت مردم میتوانستند مستقیما با مسئولین صحبت کنند اما امروز مسئولین خودشان مستقیم در دور افتاده ترین روستاها حضور میایند و خود را در کنار مردم قرار میدهند و این از برکات نظام جمهوری است.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “فرماندار داراب در دیدار با اهالی روستای بختاجرد: با همه توان می خواهیم فرودگاه راه اندازی شود/ به کشاورزان جهت انتقال آبشان کمک خواهیم کرد”
    1. جهش کوانتومی از موضوع رودبال، پتروشیمی و منطقه ویژه اقتصادی به راه‌اتدازی فرودگاه با تمام توان. خدا رو شکر. راستی حل موضوع بلای طبیعی از جمله رفع خشکسالی هم میتونه شعار (ببخشید چشم‌انداز) باشه. خدایا ما چقدر خوبیم ..