پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • حضور پر شور مردم داراب در راهپیمایی ۲۲ بهمن و آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب

    شناسه : 8376 ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 3443 بازدید ارسال توسط :

    مردم انقلابی داراب با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، آغاز چهلمین سال پیروزی انمقلاب اسلامی را جشن گرفتند. به گزاررش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ این راهپیمایی از میدان انقلاب داراب  بعنوان نماد مبارزات مردم آغاز و در محل مصلای نماز جمعه خاتمه یافت. حضور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی بی نظیر بود. […]

    حضور پر شور مردم داراب در راهپیمایی ۲۲ بهمن و آغاز  چهلمین سال پیروزی انقلاب
    پ
    پ

    مردم انقلابی داراب با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، آغاز چهلمین سال پیروزی انمقلاب اسلامی را جشن گرفتند. به گزاررش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ این راهپیمایی از میدان انقلاب داراب  بعنوان نماد مبارزات مردم آغاز و در محل مصلای نماز جمعه خاتمه یافت. حضور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی بی نظیر بود.

    فرماندار داراب در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر داراب گفت: پیام ۲۲ بهمن تماشایی داراب ، پیام استقامت و وحدت و تبعیت از رهبری و پشتیبانی مردم از نظام و دولت است/همه بدانند مسئولین شهرستان متحد و منسجم، همدل و هماهنگ با همراهی شما مردم عزیز توسعه بیش از پیش شهرستان عزیزمان داراب را رقم خواهند زد
    به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب، عبدالرضا قاسم¬پور فرماندار داراب ضمن گرامی¬داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: اولا تشکر می¬کنم از مردم فهیم و ولایی داراب بخاطر شکوه و عظمت و اقتداری که امروز از خود نشان دادند و باید در درجه اول شکرگذار و سپاسگذار خداوند متعال و در درجه بعد سپاسگذار شما مردم عزیز باشیم که روز ۲۲ بهمن را زنده، برجسته و شکوهمند نشان دادید.
    نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: امام عظیم الشان با پیروزی انقلاب و تاسیس نظام جمهوری اسلامی آن چنان کار بزرگی کرد که امروز که ۲۸ سال از رحلت ایشان می گذرد، شور و اشتیاق برای شنیدن درباره او و دانستن از او کم نشده است. در دنیای اسلام جوانان عصر ارتباطات و عصر اینترنت دنبال این هستند که درباره انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی، معمار این بنای عظیم و رهبری معظم انقلاب مطالب بیشتری بدانند.
    فرماندار در ادامه افزود: مکتب فکری امام پویا، زنده، پرتحرک و عملیاتی بود، امام سیر تاریخ کشور را عوض کرد. امام ما را به یک ملت پرانگیزه، پرامید، پر تحرک و دارای هدف های بزرگ تبدیل کرد.
    قاسم پور تصریح کرد: از جلوه های والای مردم سالاری در کشور انتخابات هایی است که هر ساله برگزار می شود و راهپیمایی هایی است که مردم در آن حضور پرشور و باشکوهی دارند.
    نماینده سیاسی دولت در شهرستان گفت: امام به اراده مردم، به قدرت مردم اعتقاد داشت. برای آراء و افکار و تشخیص مردم، احترام قائل بود. امروز مقام معظم رهبری مردم و جوانان را باور دارند. اعتقاد دارند جوان و جوانی فرصت است که اگر غفلت کنیم تبدیل به تهدید می شود. جوانی موتور محرکه تغییر در جامعه است. نباید اجازه دهیم مردم و جوانان ناراضی باشند. ناامیدی نسبت به آینده بزرگترین خطری است که یک کشور را تهدید می کند.
    قاسم پور بیان داشت: دشمنان نظام و انقلاب ۳۹ سال است هر کاری از دستشان برآمده انجام داده اند اما جمهوری اسلامی روز به روز در دنیا سربلندتر و سرافرازتر است. در سیاستهای منطقه حرف اول را می زند در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی مورد حمایت زورگویان یک تنه می ایستد. با ظالم نمی سازد و از مظلوم دفاع می کند. امروز رهبر ما، رئیس جمهور ما، مسئولین ما و ملت بزرگوار ما همه از مظلومین عالم دفاع می کنند.
    وی در ادامه بیان داشت: مردم ایران خدا را و دین خدا را یاری کردند و خدا هم ثبات قدم داد. جشن ۳۹ سالگی امسال ثبات قدم را نشان می دهد. ۲۲ بهمن دو پیام مهم دارد: پیام استقامت و ایستادگی و پیام وحدت و همدلی مردم و مسئولین و تبعیت از رهبری و حمایت و پشتیبانی مردم از نظام و دولت.
    نماینده سیاسی دولت در شهرستان اظهار داشت: امام و امروز رهبری بر روی وحدت ملی یک تکیه کم نظیری دارند. وحدت ملی همدلی و همزبانی عامل توسعه و پیشرفت، امنیت و اقتدار کشور است.
    فرماندار تاکید کرد: همه بدانند مسئولین شهرستان داراب متحد و منسجم، هم دل و هماهنگ با همراهی شما مردم عزیز توسعه بیش ار پیش شهرستان عزیزمان داراب را رقم خواهند زد. طی سالیان گذشته و بخصوص در دولت تدبیر و امید کارها و خدمات بسیار بزرگ و ارزشمندی در داراب انجام شده است.
    قاسم پور بیان داشت: داراب متولد انقلاب است. مشکلات داراب فراوان است اما برکات نظام هم برای داراب فراوان بوده است، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های مهم و بزرگ را در داراب داشته و خواهیم داشت از آبرسانی و گازرسانی و برقرسانی گرفته تا ساخت بیمارستان دوم، بیمارستان جنت، درمانگاه فورگ، درمانگاه تامین اجتماعی، اجرای عملیات فاضلاب، هتلنیگ بیمارستان اول، MRI و دستگاه سنگ شکن برون اندامی کلیه، زمین های چمن مصنوعی، بهسازی و …….. .
    وی افزود: در دهه مبارک فجر امسال به برکت انقلاب ۶۳ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۷۷ میلیارد تومان در داراب افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد. فقط در حوزه گازرسانی افتتاح ۲۱ روستا و کلنگ زنی ۳۲ روستا و ۲ شهر در داراب داشتیم. بعضی از آن ها با حضور استاندار محترم انجام خواهد شد. تعداد زیادی از پروژه ها هم تا قبل از سال جدید افتتاح  و یا کلنگ زنی خواهد شد. ۲۶ کیلومتر بزرگراه بعد از جنت، کمربند غربی، آبرسانی به شهر داراب و تاسیس ادارات و نمایندگیهای اداری در فورگ و فسارود و…
    نماینده عالی دولت بیان داشت: در رابطه با اشتغالزایی هم حمایت های خوبی از بخش خصوصی شده و تسهیلات اشتغالزایی با نرخ بهره ۶ درصد پرداخت می شود. یکی از شهرستان هایی که بیشترین حجم پروژه ها و بالاترین رقم اعتبار در استان در حوزه های مختلف در آن انجام می شود، داراب است و همه اینها نشان دهنده توجه و عنایت نظام و دولت تدبیر و امید به مناطق محروم است.
    فرماندار در پایان از تلاشها و زحمات امام جمعه، نماینده مردم، اعضای شورای تامین، مسئولین شهرستان و از همراهی مردم خوب و فهیم داراب که در همه عرصه ها حضور و مشارکت خوبی داشته اند تشکر و قدردانی کرد.

     

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “حضور پر شور مردم داراب در راهپیمایی ۲۲ بهمن و آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب”
    1. چرا عکسهای خبری در سایت شما در اندازه کوچک هست؟چرا عکسها در اندازه بزرگتر نمیذارید؟

      • سلام و تشکر از اظهار نظرتون، در خصوص کوچک بودن اندازه عکس ها، با توجه به حجم بالای عکس هایی که گرفته می شود بناچار باید حجم آنها را کم کرد که در این صورت مقداری اندازه آنها کوچک می شود، البته سعی خواهیم کرد این نقیصه را برای جلب نظر خوانندگان خوبی چون شما برطرف کنیم

    2. سلام خواهشمند است متن سخنرانی سخنرانان راهپیمایی وقطعنامه پایانی هم رو سایت بذارید.