پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار ویژه شهرستان داراب در جلسه شورای اداری مطرح کرد: اخلاص و مردم داری رمز ماندگاری و محبوبیت سردار سپهبد سلیمانی است // رونمایی از اولین کتاب در خصوص سردار سلیمانی با عنوان نامه ای به سردار نوشته سوگند امیری

    شناسه : 10107 ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹ 5040 بازدید ارسال توسط :

    جلسه شورای اداری با حضور علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب، اعضای شورای تأمین، امام جمعه جنت شهر و مسئولین ادارات و نهادها برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، فرماندار ویژه شهرستان داراب در جلسه شورای اداری شب گذشته، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: امیدوارم بانوان […]

    فرماندار ویژه شهرستان داراب در جلسه شورای اداری مطرح کرد: اخلاص و مردم داری رمز ماندگاری و محبوبیت سردار سپهبد سلیمانی است // رونمایی از اولین کتاب در خصوص سردار سلیمانی با عنوان نامه ای به سردار نوشته سوگند امیری
    پ
    پ

    جلسه شورای اداری با حضور علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب، اعضای شورای تأمین، امام جمعه جنت شهر و مسئولین ادارات و نهادها برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، فرماندار ویژه شهرستان داراب در جلسه شورای اداری شب گذشته، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: امیدوارم بانوان ما این بانوی بزرگوار را الگوی خود قرار دهند و اخلاق و رفتار خود را همانند این بانو نمایند. امروز با ولادت امام سجاد (ع) نیز مصادف است و تبریک  و تهنیت عرض می کنم.

    علی مظفری با اشاره به حوادث ناگواری که در یک هفته گذشته درکشور به وجود آمد گفت: اولین حادثه شهادت سردار دفاع مقدس، مالک اشتر زمان، ذوالفقارعلی (ع) سردار سپهبد قاسم سلیمانی بود.

    وی با بیان اینکه حیات ایشان باعث عزت و اقتدار ایران اسلامی شد عنوان کرد: همه کشورها ایران را کشور برتر می دانند و همه دیدیم که بعد ازشهادت سردار کشورهای اروپایی چه عکس العملی نشان دادند. با شهادت ایشان چهره خبیث آمریکا مشخص شد. دانشجویان  و دانش آموزان خیانت و جنایت های آمریکا را باور نمی کردند اما با شهادت این سردار بزرگ همه مردم مطلع شدند. با شهادت این سردارعزیز، نظام احیا و وحدت و همدلی بین مردم ایجاد شد.

    فرماندار ویژه شهرستان داراب اخلاص و مردم داری شهید سلیمانی را رمز ماندگاری و محبوبیت سردار عنوان کرد و افزود: شهید سلیمانی به خاطر اخلاص و مردم داری محبوب شد. اگر نام شهید همت همچنان زنده است به خاطرمردم داری و اخلاص او بود. شهید همت می گفت هر کاری که می خواهید بکنید برای رضای خدا باشد. به قدرتمان ننازیم، رمز موفقیت ما توپ و تانک نخواهد بود. این انقلاب متعلق به امام زمان و شهداست و آنها این انقلاب را نگه خواهند داشت.

    علی مظفری به سو استفاده کاندیداهای مجلس از عکس شهید سلیمانی هشدار داد و اظهار داشت: هر کسی در تبلیغات از عکس شهید استفاده کرد یقین بدانید به کردار، اخلاق و رفتار شهید هیچ شباهتی ندارد و فقط به دنبال کسب قدرت و ریاست است.

    وی به پیشینه سردار سلیمانی هم اشاره کرد و گفت: برادران نیاکان ایشان دارابی هستند و جد ایشان به کرمان سفر می کند و در آنجا می ماند.

    نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه شاهد حادثه تلخی در کرمان و سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین بودیم گفت:  در روز تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی شاهد اتفاق تلخی بودیم و ۷۸ نفر از هموطنان ما جان خود را از دست دادند؛ همچنین سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین به دلیل خیانت آمریکای جنایتکار بود.

    علی مظفری در خصوص نتایج تأیید صلاحیت اولیه کاندیداهای مجلس یازدهم گفت: برخی از افراد مورد تأیید قرار نمی گیرند و از آنها می خواهم صبر پیشه بگیرند و قانونی عمل کنند. اگر کاندیداتوری آنها برای ادای تکلیف بوده که باید بپذیرند و مشکلی ایجاد نکنند.

    نماینده عالی دولت در شهرستان داراب با انتقاد از عملکرد برخی از مدیران شهرستان اظهار داشت:  متأسفانه مردم ازعملکرد ما راضی نیستند و برخی از مدیران تلفن خود را خاموش می کنند. واقعا تو خدمتگزار مردم هستی؟  فراموش نکن تو خادمی و برای خدمت کردن به مردم اینجا آمده ای. هیچ مدیری بدون هماهنگی با فرمانداری حق رفتن به مرخصی ندارد و این قانون است.

    وی افزود: وضعیت بیمارستان وضعیت مطلوبی نیست. به رییس بیمارستان تذکر می دهم پزشکی که در طرح است باید در اتاق خود باشد نه اینکه بیمار که آمد تازه به او زنگ بزنند که بیاید. این قانون است. در کار باید قاطعیت داشت. پزشک مکلف است طرح خود را طی کند و طبق قانون انجام وظیفه کند، پزشکی که طرح هست حق ندارد به مطب خودش برود؛ این خلاف قانون است و این اتفاقات دارد می افتد.

    وی با اشاره به نظارت بیشتر ادارات مختلف گفت: گلایه مردم را باید رفع کنیم. اداره تعزیرات و صنعت و معدن نظارت بیشتری در بازار داشته باشید؛ شهرداری بر تاکسی ها و سرویس مدارس نظارت کنند. اگر سرویس مدارس افزایش قیمت دادند خلاف است و باید پیگیری شود.

    فرماندار ویژه داراب با استناد به قانون مبنی بر اینکه هر شهرستانی که به ویژه ارتقا پیدا می کنند گفت: ۷ اداره اطلاعات، اداره آموزش و پرورش، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره امور مالیاتی، اداره راه و شهرسازی، اداره راهداری و جهاد کشاورزی همزمان به معاونت مدیر کل ارتقا پیدا می کنند. تبصره بند ۳ اعلام می کند که سایر دستگاهها نیز با نظارت وزیر کشور و معاون توسعه رییس جمهور می توانند ارتقا پیدا کنند. بنابراین ادارات محترم مکاتباتی اگر با ۷ اداره دارید حتما از عنوان معاونت مدیرکل استفاده کنید.

    علی مظفری با بیان اینکه مصوباتی در خصوص نامگذاری برخی از اماکن شهری به نام سردار سپهبد سلیمانی انجام شده است عنوان کرد: بزرگراه داراب، جنت شهر، مجموعه آموزشی آموزش و پرورش و یکی از مدارس شهید دستغیب در داراب به نام سردار سرافراز تغییر خواهند کرد.

    وی در پایان ضمن رونمایی از کتاب نامه ای به سردار نوشته سوگند امیری گفت: از دختر عزیزم سوگند امیری که اولین کتاب در خصوص سردار سلیمانی عنایت فرمودند و کتابی را با عنوان نامه ای به سردار نوشتند تقدیر و تشکر کنم. او اولین دانش آموزی بودند که بعد از شهادت سردار سرافراز کتاب نوشتند.

    در جلسه شورای اداری، حجه الاسلام خسروی، امام جمعه جنت شهر با اشاره به اتفاقات روزهای گذشته گفت: در هر جناحی که هستیم مرام شهید سلیمانی را نگه داریم. او نه فرشته و مرجع تقلید و آیت الله بود و ما هم می توانیم مرام او را  پیاده کنیم. زیباترین تقدیر از او این است که یک منش و اخلاق از ایشان را الگو قرار دهیم. او بدگویی، ناسزا و تندی ندارد. او همه را جز ملت خودمان می دانست. بدحجاب، بی حجاب، حزب اللهی، غیر حزب اللهی، همه و همه را یک ملت می دید.

    حجه الاسلام خسروی با اشاره به خطای موشکی که رخ داد به مرور سخنان داماد امام خمینی مبنی بر سقوط خرمشهر پرداخت و افزود: امام بعد از شنیدن خبر سقوط خرمشهر گفت عیبی ندارد و ما در فضای جنگی هستیم و یک روز ما می بریم و یک روز دشمن. امروز هم همینگونه است اگر موشکی هم بزنید با اینکه خیلی دقت زیادی دارد ولی ممکن است بی گناهی هم کشته شود.

    وی افزود: قطعا این اتفاقات بعد از شهادت سردار را باید حکمت خدا ببینیم. وظیفه ما این است که آن عزت را تخریب نکنیم. متأسفانه در فضای مجازی، صفر و صد می شویم و با کوچکترین خطا همه به همدیگر بد و بیراه می گویند. قدرت و افتخار ما نباید زیر سوال برود. دشمن و نفوذی های آنها این قدرت را تخریب میکند و امیدوارم خدا این فتنه ها را به خودشان برگرداند.

     

     

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “فرماندار ویژه شهرستان داراب در جلسه شورای اداری مطرح کرد: اخلاص و مردم داری رمز ماندگاری و محبوبیت سردار سپهبد سلیمانی است // رونمایی از اولین کتاب در خصوص سردار سلیمانی با عنوان نامه ای به سردار نوشته سوگند امیری”
    1. وای خیلی خوبه ساییتون

    2. سلام.وبسایت زیبایی دارید.دستتون درد نکنه