جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • نظیف با ترانه معلم به جمع خوانندگان دارابی پیوست

    شناسه : 8536 ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲ 5654 بازدید ارسال توسط :

    اسفندیار نظیف جوان خوش صدایی است که به تازگی با اجرای ترانه ای به مناسبت روز معلم خود را به علاقه مندان به موسیقی معرفی کرده است. اسفندیار نظیف متولد روستای قلاتویه از توابع بخش فورگ شهرستان داراب یا به قولی آخرین نقطه مرزی داراب و حاجی آباد هرمزگان است. وی خوانندگی را از عوان […]

    نظیف با ترانه معلم به جمع خوانندگان دارابی پیوست
    پ
    پ

    اسفندیار نظیف جوان خوش صدایی است که به تازگی با اجرای ترانه ای به مناسبت روز معلم خود را به علاقه مندان به موسیقی معرفی کرده است.
    اسفندیار نظیف متولد روستای قلاتویه از توابع بخش فورگ شهرستان داراب یا به قولی آخرین نقطه مرزی داراب و حاجی آباد هرمزگان است.
    وی خوانندگی را از عوان کودکی آغاز کرده اما به گفته خودش به علت کم رویی حتی به خودش اجازه نمی داد در مقابل خانواده و اقوام هنرش را نمایان کند اما در جمع دوستان و همکلاسی ها گاهی کم رویی را کنار می گذاشت و دوستان را میهمان صدای زیبای خود می کرد.
    با فرارسیدن سربازی فرصتی برای اسفندیار نظیف فراهم شد تا از این موقعیت هم در جهت افزایش داشته هایش در موسیقی استفاده کند به همین منظور وارد رسته موسیقی یگان خدمتی خود شد و با سازهایی چون ترومپت و طبل ریزهم کار کرد، وی در تمام طول دوران خدمت مقدس سربازی در رسته موزیک فعالیت کرد و به دلیل توانمندی و خلاقیتی که از خود نشان داد درجه تشویقی هم گرفت.
    پایان سربازی، شروع مجدد فعالیت موسیقی وی بود؛ در بندرعباس مشغول کار شد، حضور در بندر عباس او را به یکی از آموزشگاه های موسیقی کشاند و با همراهی احمد عابدینی فرصت مناسبی برایش فراهم شد تا بتواند در عرصه موسیقی جدی تر ورود پیدا کند، در اولین گام با حضور در کلاس های آموزشی موسیقی و ساز مورد علاقه اش یعنی گیتار بیشتر آشنا شد؛ تا اینکه در نواختن گیتار تبحر پیدا کرد و و در کنار آن سعی کرد سلفژ و نت خوانی، آواز و کار با برخی سازهای مورد علاقه اش را دنبال کند.
    اسفندیار نظیف با ترانه ای باعنوان” قدم های خیالی” باترانه سرایی احمد عابدینی به جمع خوانندگان پاپ پیوست، این ترانه که مخاطبان زیادی هم داشت بعنوان اولین کار موسیقیایی وی شناخته می شود.
    دومین کار جدی اسفندیار نظیف ترانه”اجازه عاشقتم” با شعری از رسول امیری که در هفته معلم در چند مراسم اجرا شد و مورد توجه علاقمندان قرار گرفت.
    بنا به گفته خودش هر دو ترانه را آقای سینا زند تنظیم نموده وکارسوم نیز تحت عنوان “نقاشی”نیز به زودی توسط سینازند تنظیم و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.
    اسفندیار نظیف به عنوان هنرمندی قدر شناس آموزش گیتار را مدیون استاد خودش جناب فیصل دورنه می داند که به طور ویژه وخصوصی با او کارکرده است.
    با آرزوی موفقیت برای این جوان خوش صدای دارابی.

    ثبت دیدگاه

    16 دیدگاه برای “نظیف با ترانه معلم به جمع خوانندگان دارابی پیوست”
    1. هی جاااااان بنازم اسفندیار
      دمت گرم

      • احسنت به جوان خوب و بااستعداد و دانش اموز سالهای نه چندان دور خودم بسیارزیبا بود ااهنگات

    2. تبریک میگم
      خدا قوت به نظیف
      سینا زند
      احمد عابدینی
      ورسول امیری خودمون

    3. عالی،،، بود ،،،انشاالله کارهای بعدی برج میلاد

    4. انشاءالله در استیج برج میلاد بریم کنسرتش

    5. انشاءالله در استیج برج میلاد بریم کنسرتش

    6. آهنگ قدم های خیالی خیلی خیلی به دل میچسبه،بابت آهنگ اجازه عاشقتم هم تشکر میکنم آقای نظیف،خیلی خوبه که به معلم ها توجه میکنید.

    7. انشالا که شهرستان داراب بتونه در عرصه موسیقی به جایگاه واقعی خودش در سطح ملی برسه همین الان هم کم نداریم هنرمندان شعر وموسیقی..
      درود برهنرمندان داراب وبخش فورگ

    8. عالیع نظیف عالی …‌ اینده بسیار روشنی داره

    9. عالیه این پسر روزایه بسیار خوبی پیش رو داره …. ایندش روشنه

    10. ترانه اجازه عاشقتم وقدم های خیالی را هر دو از ایشان شنیدم خیلی خوب وباکیفیت عالی اجرا کردند
      لذت بردیم
      ممنون از مهندس زارعی که باعث تشویق هنرمندان شهرمان هستید

    11. به به دارابگرد شهر شعر وموسیقی
      درود بر نظیف

    12. باعث افتخار شهرستان هستی اسفندیار عزیز
      انشالاطنین صدای خوبت دنیای فارسی زبان ها را فرابگیره
      اجازه عاشقتم….
      زیبا وبه موقع خوندی

    13. به عنوان یه معلم از اسفندیار ممنونم
      باشعر زیبایی که ترانه خوندن

    14. سلام.
      ضمن تشکر از جناب آقای مهندس زارعی که به بنده لطف داشتند ازهمه دوستان وهمشهریان در شهرستان داراب و بخش فورگ که با استقبال از این ترانه وتشویق دلگرمم کردند تشکر می کنم.
      کوچک شما
      اسفندیار نظیف