پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مظفری فرماندار داراب: مسئولین موظف هستند پاسخگوی خبرنگاران باشند/ اداره ها مکلفند آمارهای غیرمحرمانه را در اختیار رسانه ها قرار دهند

    شناسه : 8714 ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱:۲۷ 7354 بازدید ارسال توسط :

    روز ۱۳ مرداد بازدیدی از محله سلمان فارسی داشتم؛ حقیقتاً صحنه ای که دیدم بسیار تعجب کردم؛ در یک ساختمان مخروبه ای تعداد  حدود ۳۰ نفر از معتادین فرار کردند، به همین خاطر تصمیم گرفتم جلسه ای تشکیل داده و با یک حرکت انقلابی؛ منطقه را پاکسازی کنییم. علی مظفری فرماندار داراب در جلسه تجلیل […]

    مظفری فرماندار داراب: مسئولین موظف هستند پاسخگوی خبرنگاران باشند/ اداره ها مکلفند آمارهای غیرمحرمانه را در اختیار رسانه ها قرار دهند
    پ
    پ

    روز ۱۳ مرداد بازدیدی از محله سلمان فارسی داشتم؛ حقیقتاً صحنه ای که دیدم بسیار تعجب کردم؛ در یک ساختمان مخروبه ای تعداد  حدود ۳۰ نفر از معتادین فرار کردند، به همین خاطر تصمیم گرفتم جلسه ای تشکیل داده و با یک حرکت انقلابی؛ منطقه را پاکسازی کنییم.

    علی مظفری فرماندار داراب در جلسه تجلیل از خبرنگاران و فعالین رسانه ای شهرستان داراب  که به مناسبت هفته خبرنگار تشکیل شده بود گفت: شما خبرنگاران می توانید نظارت خوبی بر اداره ها داشته یاشند و آنها هم مکلفند همکاری کامل با شما داشته باشند.

    به گزارش عصر داراب نیوز؛ مظفری در خصوص بحث نقد و تخریب گفت:  نقد حق مسلم شماست، شما باید نقد و انثقاد کنید، معتقدم دولت باید خوب کار کند که نقدی بر آن وارد نباشد؛ رسالت شما اینست که نقد کنید و ما هم باید  پاسخگو باشیم؛ از نظر من نقد تخریب نیست و خواهشی که از شما دارم اینست انتقاد توأم با پیشنهاد و ارائه راهکار باشد.

    نماینده عالی دولت شهرستان داراب را مظلوم توصیف کرد و گفت: اینکه گفته می شود شهرستان داراب مظلوم است؛ واقعا اینگونه است و مظلومیت در این شهرستان موج می زند؛ من وقتی راه های شهرستان را می بینم و با شهرستان های همجوار قیاس می کنم جز مظلومیت چیز دیگری نمی بینم؛

    مظفری گفت: از معدود فرماندارانی هستم که برای آمدن هیچ تلاشی نکردم و برای ماندن هم هیچ تلاشی نمی کنم؛ تمام تلاشم اینست که بتوانم خدمت خوب و صادقانه ای را برای مردم انجام دهم.

    وی کمک گرفتن از دارابی های مقیم مرکز را یکی از سیاست های خود برشمرد و افزود: دست کمک و مساعدت به سمت دارابی های مقیم مرکز و استان  که مسئولیتی دارند چه در جناح دولت باشند یا نباشند دراز خواهم کرد و عاجزانه از آنها می خواهم که بیایید و به شهرستان کمک کنید. با دارابی های مقیم مرکز جلسه خواهم گرفت؛ مردم طلب کارند و آنها بدهکار و من رابط بین آنها هستم.

    وی لزوم نهادینه شدن فرهنگ پاسخگویی را یادآور شد و گفت: فرهنگ پاسخگویی باید حتما تقویت شود؛ مسئولین موظف به پاسخگویی هستند و هیچ مسئولی نباید از دست خبرنگارن فرار کند؛ مردم نامحرم ما نیستند و ما حق نداریم چیزی از مردم پنهان کنیم و باید با مردم صادقانه صحبت کنیم.

    مظفری آزادی بیان را حق رسانه ها دانست و گفت: شما خبرنگاران چراغ هدایت مدیران هستید؛ همیشه باید بین مدیران و خبرنگاران ارتباط وجود داشته باشد؛ شما با هر گرایش سیاسی حق دارید  آزادانه حرفتان را بزنید زیرا باید آزادی بیان وجود داشته باشد.

    فرماندار داراب انتقاد را حق رسانه ها  و پاسخگویی را وظیفه مدیران دانست و گفت :  بنده دارای تفکر و بینش سیاسی هستم اما برای تمام  تفکرات احترام قائلم و در همینجا اعلام می کنم هیچ مدیری حق شکایت از رسانه ها را ندارد و خواهشی که از شما دارم اینست که حرمت ها و قداست ها را حفظ کنید؛ مدیران حق ندارد بخاطر انتقاد از شما شکایت کند، مدیران باید پاسخگوی شما باشند و اگر هم نقدی هست نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند.

    مظفری در ادامه افزود:  مردم ولی نعمت ما هستند و همه مسئولین مکلفند به مردم احترام بگذارند و اگر مسئولی در شهر و یا بخش برخورد بدی با مردم داشته باشد یقین داشته باشید که در دوره مدیریتی بنده هیچ جایگاهی نخواهد داشت و ما عذر این مدیر را خواهیم خواست، ما تعارفی با هیچکس نداریم؛ ما خادم مردمیم و حق نداریم با گردن کلفتی با مردم حرف بزنیم.

    وی انجام مصاحبه و ارائه آمار را وظیفه مدیران دانست و گفت:  رسانه ها پل ارتیاطی بین مردم و مسئولین هستند و هیچ مسئولی حق ندارد بگوید با رسانه ها مصاحبه نمی کنم؛ هر موردی هست باید شفاف پاسخگو باشند. تمام اداره ها مکلفند آمارهای غیرمحرمانه را در اختیار رسانه ها قرار دهند مخصوصا جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، از نظر بنده این آمار محرمانه نیست و باید در اختیار رسانه ها قرار گیرد تا مردم در جریان امر قرار گیرند.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “مظفری فرماندار داراب: مسئولین موظف هستند پاسخگوی خبرنگاران باشند/ اداره ها مکلفند آمارهای غیرمحرمانه را در اختیار رسانه ها قرار دهند”
    1. عاااالی