پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • رییس هیات والیبال شهرستان داراب: سالن ورزشی در اختیار این هیأت قرار گرفت / برنامه ریزی جهت برگزاری یک لیگ بسیار منظم بر اساس آیین نامه هیأت از جمله موارد مطرح شده در اولین جلسه هم اندیشی بود

    شناسه : 9695 ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲ 6428 بازدید ارسال توسط :

    جلسه رسمی هیأت والیبال شهرستان داراب با حضور مهندس محمد حسین نوری، رییس هیأت والیبال، بازیکنان، مربیان، داوران، صاحبنظران، پیشکسوتان و سایر مسئولین این رشته ورزشی در اداره ورزش و جوانان شهرستان داراب تشکیل شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، اولین جلسه هم اندیشی در چند سال اخیر ورزش والیبال با حضور آقایان […]

    رییس هیات والیبال شهرستان داراب: سالن ورزشی در اختیار این هیأت قرار گرفت / برنامه ریزی جهت برگزاری یک لیگ بسیار منظم بر اساس آیین نامه هیأت از جمله موارد مطرح شده در اولین جلسه هم اندیشی بود
    پ
    پ

    جلسه رسمی هیأت والیبال شهرستان داراب با حضور مهندس محمد حسین نوری، رییس هیأت والیبال، بازیکنان، مربیان، داوران، صاحبنظران، پیشکسوتان و سایر مسئولین این رشته ورزشی در اداره ورزش و جوانان شهرستان داراب تشکیل شد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، اولین جلسه هم اندیشی در چند سال اخیر ورزش والیبال با حضور آقایان برگزار شد و دو ساعت به طول انجامید؛ یکایک اعضا نقطه نظرات خود را مطرح کردند و بعد از بررسی های صورت گرفته، نتایجی حاصل شد.

    رییس هیأت والیبال شهرستان داراب علت کندی فعالیت والیبال را در اختیار نداشتن سالن ورزشی عنوان کرد و گفت: در این چند سال، تمرین تیم های منتخب شهرستان به خوبی انجام نشد؛ ولی اخیراً به همت دکتر تمدن، رییس اداره ورزش و جوانان این مشکل مرتفع گردید و فعلاً سالن ورزشی در هفته دو جلسه به بخش آقایان و یک جلسه به بخش بانوان اختصاص یافت.

    مهندس محمد حسین نوری با بیان اینکه در این جلسه برخی از ضوابط، موازین و برنامه های پیش روی هیأت مطرح و به تصویب رسید افزود: کمیته های این رشته ورزشی به صورت رسمی در هر دو بخش پایه گذاری شد و مسئولین مربوطه منصوب شدند.

    وی همکاری و صمیمیت در بین اعضا را مهم خواند و گفت: زین پس چالش ها و حاشیه های بی ارزش حذف و همکاری، صفا و صمیمیت با حفظ کرامات انسانی جایگزین آنها می گردد. یک ورزشکار خوب، لحظه ای حرفه ای و فنی خواهد بود که کسوت پهلوانی، فروتنی و بزرگ منشی را با خود همراه داشته باشد. پس رعایت حرمت یک مکان ورزشی در رأس امور است.

    رییس هیأت والیبال با تعیین تکلیف قطب های والیبال شهرستان داراب با توجه به ۵ شهر شهرستان داراب افزود: اهمیت این قطب ها این است که هر قطب حکم نماینده هیأت والیبال در هر منطقه جهت شناسایی استعدادها را دارد. برگزاری مسابقات و سایر وظایفی که در نامه های هیأت تعیین گردیده نیز برعهده نمایندگان هیأت است.

    ۵ شهر داراب، جنت شهر، فدامی، دوبرجی و رستاق و ۵ بخش شهرستان داراب که عبارتند از بخش مرکزی، جنت، رستاق، فورگ و فسارود.

    پس از مشخص شدن وضعیت قطب ها، اعضای هر قطب تعیین خواهند شد و از طرف رییس هیأت والیبال برای مدت معینی که در آیین نامه تعیین شده حکم خواهند گرفت.

    محمد حسین نوری با اشاره به شناسایی استعدادهای برتر در مدارس عنوان کرد: با همکاری اداره آموزش و پرورش و دبیران ورزش مدارس، جهت تقویت و رشد و استفاده از دانش آموزان در رده های مختلف سنی به شناسایی استعدادهای برتر خواهیم پرداخت.

    رییس هیأت والیبال با بیان اینکه در این جلسه هم اندیشی در خصوص آیین نامه نیز گفتگو انجام شد افزود: زمان و چگونگی تصویب آیین نامه هیأت والیبال شهرستان داراب و برنامه ریزی جهت برگزاری یک لیگ بسیار منظم بر اساس آیین نامه هیأت از جمله موارد مطرح شده در جلسه بود.

    وی ضمن تأکید بر نظم و انضباط در تیم منتخب شهرستان و تیم باشگاهی، به تشریح نحوه جذب بازیکنان در تیم منتخب شهرستان و تیم های باشگاهی پرداخت و گفت: تیم منتخب شهرستان در تمام مقاطع از بین همین بازیکنان ثبت شده و فعال باشگاهها تشکیل می شود ولاغیر.

    تیم منتخب شهرستان تیمی است متشکل از منتخبین انتهای قلاتویه تا انتهای اعراب قنبری؛ پس اختصاص به یک منطقه خاص ندارد.

    از مدیرعامل کلیه باشگاههای والیبال جهت ثبت باشگاه و انعقاد قرارداد با هیأت والیبال شهرستان در اسرع وقت درخواست اکید داریم.

    پس از ثبت باشگاه، مسئولین باشگاهها مجاز به جذب بازیکن و انعقاد قرارداد با ایشان با حضور نماینده هیأت والیبال در دفتر والیبال شهرستان داراب می باشند. هیچ بازیکنی جز در زمانهای اعلامی و بدون رضایت نامه کتبی باشگاه خود مجاز به پیوستن به باشگاههای دیگری نیست.

    ۶ باشگاه اولی که بتوانند مدارک لازم را ارائه نمایند و باشگاه خود را سریعتر در هیأت به ثبت برسانند به عنوان تیم های دسته یک و ۶ باشگاه بعدی که بتوانند باشگاه خود را ثبت کنند به عنوان تیم های دسته دو و.. با هم به رقابت می پردازند. در پایان لیگ، دو تیم آخر جدول رقابت های دسته یک به دسته دو سقوط خواهند نمود و بر عکس دو تیم بالای جدول رقابت های دسته دو به دسته یک صعود خواهند کرد.

    کلیه باشگاهها الزام به شرکت در مسابقاتی هستند که از طرف هیأت برنامه ریزی می شود. عدم شرکت در هر دوره محرومیت و یا جریمه هایی برای باشگاه به دنبال خواهد داشت.

    کلیه انتصابات با توجه به میزان فعالیت و عملکردها در برنامه های مطرح شده هیأت انجام خواهد شد.

    باشگاهها مکلفند در هر زمان هیأت والیبال به بازیکن یا بازیکنانی نیاز داشت بی چون و چرا آنها را در اختیار هیأت بگذارند.

    هیچ بازیکنی نمی تواند در تیم منتخب شهرستان دیگری جذب شود جز به عنوان بازیکن مازاد و با رضایت نامه کتبی هیأت والیبال محل تولد خویش.

    هیچ بازیکنی در زمین حق بر هم زدن نظم سالن و بازی و یا پرخاش به هیچکدام از بازیکنان یا داوران را ندارد؛ حتی چنانچه حق باایشان باشد. زیرا بی شک از طرف کمیته انظباطی جریمه و محرومیت هایی به دنبال خواهد داشت.

    نظم و انضباط در برگزاری جلسات و مسابقات از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار خواهد بود و کلیه مسابقات طبق ساعت اعلام شده توسط داور مسابقه آغاز خواهد شد. پس رعایت این موضوع بر عهده تیم ها می باشد.

    رییس هیأت والیبال در پایان با تشکر از حضور سازنده شرکت کنندگان در اولین جلسه هم اندیشی گفت: امید است از این به بعد کینه توزی اسیر مهر و محبت شود و روز به روز شاهد رشد و ترقی این رشته پر طرفدار ورزشی در شهر کهن دارابگرد باشیم. ان شالله

     

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “رییس هیات والیبال شهرستان داراب: سالن ورزشی در اختیار این هیأت قرار گرفت / برنامه ریزی جهت برگزاری یک لیگ بسیار منظم بر اساس آیین نامه هیأت از جمله موارد مطرح شده در اولین جلسه هم اندیشی بود”
    1. با عرض سلام
      اگه میشه یه سری مسابقات متولدین ۸۲یا۸۳در فسارود هم بگذارید
      تشکر از اقای نوری